King George Hub
9850 King George Blvd 3rd Floor, Surrey, BC, V3T 0P9, CAN
Join a buzzing coworking community in central Surrey. Facilitate new connections and uncover your best ideas in a dynamic workspace at the heart of Surrey’s vibrant business hub. At our cutting-edge shared offices, you’ll find the right kind of distraction. Sleek, clean, colourful and packed with stimulation, it’s the optimum environment for conducting business. It’s easily accessible, too: with direct access to King George subway station, you can reach downtown Vancouver in 40 minutes.
At King George Hub, you can immerse yourself into a buzzing community, day and night. This is a coworking space designed with culture vultures in mind. Get inspired at the Surrey Art Gallery & Surrey Arts Centre, or catch a movie at the Landmark Cinemas Surrey, Guildford. Alternatively, simply stay onsite and enjoy access to three large, exclusive patios on the third floor – ideal for socialising over a barista-brewed coffee.
King's Cross
7404 King George Blvd. Suite 200, Surrey, BC, V3W 1N6, CAN
Installez votre entreprise dans l'une des destinations principales de magasinage de Surrey, près de l'autoroute King George. Le centre d'achats King’s Cross accueille des détaillants de premier ordre et offre d'excellentes routes de transport, y compris le terminal Newton Exchange qui se trouve à un pâté de maisons. De plus, vous pouvez également utiliser le stationnement sur place.
Travaillez de manière productive dans nos espaces de King's Cross, et profitez des flots de lumière naturelle qui coulent les grosses fenêtres et vous gardent concentré toute la journée. À l'heure du dîner, gâtez vos collègues dans l'un des restos du coin, ou prenez du temps pour vous faire un cadeau dans l'un des nombreux magasins à proximité.
3211 152nd Street
3211 152nd Street Suite 402, 4th Floor, Surrey, BC, V3S 3M1, CAN
Position your business in The Professional Centre with a premium office space that is incredibly well located - Surrey is one of the largest and fastest growing suburbs in the Greater Vancouver area. Commuting is a breeze thanks to highway frontage and EB 32 Ave @ 152 St bus stop on your doorstep. Expand ideas and land bigger and better opportunities with the help of Vancouver International Airport, which is just over a 30-minute drive away. Whether you’re looking for a long-term hub to be the base for your business or just a space to focus when you’re on the move, you’ll find what you need here.
Plug into the vibe of this flexible office space with premium features – the building is Rank A+ and newly built. Head onto the expansive patio when you need a change of scenery, and when it’s time to take a break, enjoy our fully-stocked kitchens, perfect for lunch or casual chats with colleagues. Rely on speedy WiFi throughout the building when you want to hunker down and work without interruptions. Host workshops, meetings or even pitches in open plan workspaces and state-of-the-art meeting rooms that are thoughtfully designed. And there’s no shortage of excellent amenities nearby to keep you busy after work.
15300 Croydon Drive
15300 Croydon Drive Suite 300, Surrey, BC, V3Z 0Z5, CAN
Côtoyez des professionnels comme vous dans notre espace de bureau situé au 15300 Croydon Drive. Tout en sortant de l'autoroute 99, vous trouvez le Rosemary Heights Business Park, qui offre un accès facile au centre-ville de Vancouver ainsi qu'à l'aéroport.
Profitez d'un environnement de travail calme à riche fenestration ainsi que des vues sur les espaces verts environnants : le design spacieux de ce site en fait l'endroit parfait pour collaborer ou pour travailler en solitaire. Profitez également du Morgan Creek Golf Course pour socialiser avec vos clients ou d'un dîner d'affaires dans l'un des restos gastronomiques à proximité.
Trouvez le lieu parfait pour votre prochaine présentation, session de formation, conférence ou atelier hors site à {GeoSolutionName}. Nos salles sont équipées des dernières technologies en matière d'écran et de visioconférence, et une équipe d'assistance est à vos côtés pour veiller à ce que tout se déroule parfaitement. Personnalisez l'agencement et le mobilier à votre guise et servez-vous des projecteurs, tableaux blancs et paperboards si nécessaire.